Jak wypromować gabinet kosmetyczny w Poznaniu?

W stolicy Wielkopolski salony kosmetyczne wyrastają jak grzyby po deszczu. Na Wildzie, Jeżycach i Wierzbięcicach zaroiło się od punktów, w których można zadbać o urodę. Poznanianki chętnie poprawiają swój wygląd, często korzystając z usług kosmetologów i zabiegów medycyny estetycznej. Podpowiadamy, jak przyciągnąć klientów do własnego salonu. Oto kilka prostych wskazówek.

 

  1. Zadbaj o dobrą lokalizację

 

Gabinet kosmetyczny musi być położony w dobrej lokalizacji. W Poznaniu dużym zainteresowaniem cieszą się centra handlowe. Niestety, wynajem przestrzeni w galeriach jest drogi, przez co zwykle nie mogą sobie na niego pozwolić początkujące firmy. Dobrym pomysłem może być wynajęcie mniejszego lokalu w centrum lub na przedmieściach. Świetną lokalizacją na rozpoczęcie działalności wydają się choćby Rataje czy Junikowo.

 

  1. Promuj się w lokalnych mediach

 

Najważniejsze, aby o Twoim gabinecie kosmetycznym dowiedzieli się klienci mieszkający w sąsiedztwie. Dobrym pomysłem będzie zamieszczenie reklamy w lokalnych mediach. Możesz zdecydować się na krótki spot w „WTK” czy „Radiu Eska”. Ciekawą ideą będzie także postawienie na prasę – reklama w „Metrze” jest stosunkowo niedroga, a bezpłatny dziennik trafia do tysięcy odbiorców z Poznania. Jeśli planujesz przeprowadzić kampanię w sieci, pomyśl również o zamieszczeniu ogłoszeń lub bannerów na poznańskich portalach internetowych.

 

  1. Mądrze zarządzaj salonem

 

Czy istnieje sposób na to, aby ułatwić sobie zarządzanie firmą z branży hair & beauty? Tak. W dobie Internetu wystarczy skorzystać z odpowiedniego oprogramowania. Jedną z najpopularniejszych platform pozwalających trzymać pieczę nad własnym biznesem jest „Versum”. To software, który umożliwia łatwe planowanie wizyt, szybkie rozliczanie pracowników, a nawet zoptymalizowanie zakupu akcesoriów i kosmetyków niezbędnych do pracy. Przekonaj się, że z nowymi technologiami wszystko staje się o wiele prostsze. Wystarczy tylko wspomnieć, że z „Versum” korzysta już ponad 17 000 użytkowników.

Akademia VERSUM

  1. Daj się zauważyć na lokalnej grupie

 

Nie zapomnij również o mediach społecznościowych. Prężnie działający profil gabinetu kosmetycznego na „Facebooku” jest podstawą sukcesu. Jeśli chcesz promować się lokalnie, postaraj się dotrzeć do grup zrzeszających mieszkańców Twojej dzielnicy. To wcale nie takie trudne. Co więcej, spróbuj także zamieścić swoje ogłoszenie na portalach z wizytówkami, na których można wyszukać firmy działające w konkretnej lokalizacji – dzięki temu łatwo dasz się znaleźć swoim potencjalnym klientom.

 

  1. Inwestuj w reklamę z głową

 

Poznaniacy jak mało kto wiedzą o tym, że rozważne inwestycje się opłacają. Dlatego, zanim nie zareklamujesz swojego gabinetu kosmetycznego, pomyśl jak zrobić to mądrze. Nie zawsze najlepsze są najdroższe rozwiązanie. Równie skuteczne, co wykupienie drogiego banneru, może stać się wypromowanie w odpowiednim miejscu w sieci. Jeśli sam nie masz doświadczenia w zakresie promocji, poradź się specjalisty. Często pieniądze wydane na poradę marketingową zwracają się z nawiązką.

 

Sprawdź nas na versum.pl !

Rezerwacja online VERSUM

Autor

Redakcja

bypoznan.pl