Redakcja
bypoznan.pl
Wizerunek to szerokie pojęcie, które od pewnego czasu jest bardzo często używane w rozmaitych kontekstach. Najprościej rzecz ujmując jest to sposób, w jaki postrzega nas otoczenie. Pozytywny wizerunek to ogromny kapitał i jeden z kluczowych elementów potrzebnych do osiągnięcia sukcesu. Każdy przedsiębiorca i pracownik zajmujący ważne stanowisko pragnie być odbierany jako osoba profesjonalna, godna zaufania oraz dysponująca wysokim poziomem merytorycznej wiedzy. Jak uzyskać taki efekt? Bardzo ważne jest przygotowanie się do nawiązywania relacji z innymi – potencjalnymi klientami, kontrahentami i współpracownikami. W tym celu warto wyposażyć się we własną wizytówkę.
Aby wizytówka odniosła zamierzony efekt, musi spełniać kilka podstawowych wymogów. Pierwszym z nich jest połączenie funkcjonalności z walorami estetycznymi. Nawet najładniejsza wizytówka nie sprawi, że ktoś zapała do nas sympatią, jeśli zabraknie na niej najważniejszych informacji. Z kolei sam kartonik wypełniony suchymi danymi, bez krzty twórczego polotu, również nie jest najlepszym wyjściem. Kluczowe jest zachowanie umiaru, dobrego gustu i zadbanie o to, aby wszystko było jasne i przejrzyste. Wizytówka idealna powinna prezentować imię i nazwisko danej osoby, nazwę firmy, zajmowane stanowisko, dane kontaktowe w postaci adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Opcjonalnie można umieścić na niej stronę internetową. Bardzo ważne jest właściwe rozmieszczenie tekstu i stworzenie go przy pomocy odpowiedniego fontu. Te dwie rzeczy sprawią, że wizytówka będzie czytelna dla tego, kto ją otrzyma. Wyeksponuj imię i nazwisko, a także pełnioną w przedsiębiorstwie funkcję. Możesz to zrobić poprzez zastosowanie pogrubienia tekstu, kursywy lub umieszczenia go w centralnej części wizytówki.
Ogromną rolę odgrywa również szata graficzna wizytówki. Warto zadbać o to, by była ona dopasowana do specyfiki branży, w której pracujemy lub w inteligentny i ciekawy sposób nawiązywała do zajmowanego stanowiska. Taki efekt można osiągnąć już przy pomocy jednego, drobnego dodatku. Ozdobny kleks z farby na wizytówce malarza lub font przypominający słowa kreślone przy pomocy wiecznego pióra u pisarza? To z pewnością dobry pomysł, który pozwoli wyróżnić się spośród konkurencji i na dłużej zapaść w umysł odbiorców. Należy podkreślić, że nie ma niczego złego w sympatii do minimalizmu i klasyki. Takie rozwiązania obronią się zawsze i stanowią bezpieczną opcję. Kartonik w stonowanych barwach, niewielkie ozdobniki i brak krzykliwych elementów – utrzymana w takiej konwencji wizytówka zostanie odebrana jako profesjonalna i czytelna.
Posiadanie projektu wizytówki to spore osiągnięcie. Należy jednak pamiętać o tym, że niezwykle ważne jest to, aby był on właściwie zrealizowany. Najpiękniejsza wizytówka nie obroni się bowiem, jeśli nie zostanie wykonana z materiałów wysokiej klasy. Solidny papier, który nie będzie przesadnie się wyginał oraz wydruk doskonałej jakości, który odda pełnię kolorów i detali graficznych stanowią absolutną podstawę. Rozsądne będzie więc powierzenie wykonania wizytówki specjalistom, którzy pracują korzystając z profesjonalnego sprzętu oraz posiadają ogromne możliwości. Zarówno pod względem kreatywnym, jak i technicznym. Jeśli chodzi o wizytówki Poznań jest miastem, które ma naprawdę wiele do zaoferowania. Warto zainteresować się między innymi usługami, jakie świadczy poznańska drukarnia Ksero A0.
Materiał partnera
bypoznan.pl
Poznański serwis informacyjno - rozrywkowy
Z życia miasta, czyli najważniejsze newsy związane z naszym miastem
Publikujemy, doradzamy, oceniamy, komentujemy
E-mail: miasto@bypoznan.pl